fredag, mai 17, 2013

Naturens kvitlauk

Kvar torsdag kjører eg over Onarheim på Tysnes. Og der bugnar
det over av kusymre og ikkje minst ramslauk!
Ramslauk er lite kjend for meg på Fjellgardane. 
Så eg måtte berre stoppe bilen i går og plukke med
meg i farten. I dag har eg laga ein rein type ramslaukpesto
og ein skikkeleg pesto med valnøtter, parmesanost og
nokre soltørka tomater. Den siste må vere ein av dei
beste pestoar eg har smakt! Den reine pestoen skal lagrast
i kjøleskåpet til vinteren, den andre skal nytast i helga!

Rein ramslaukpesto

Ein god bunt skylt ramslauk
Godt salt
God olivenolje - ca 1-2 dl

Kjøres i blender/med stavmikser og helles på glas.
Må oppbevares kaldt og lufttett og kan då stå i lengre tid!

Snacksen ramslaukpesto

100 g valnøtter
50 g parmesan
4-5 soltørka tomater
ca 20- 30 ramslaukblad
God olivenolje - ca 1-2 dl
Godt salt.

Kjøres godt saman. Denne er ferskvare og kan stå i nokre dagar. Nam! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjekt om du legg frå deg nokre ord!